شناسهٔ خبر: 178445 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان عنوان کرد؛

واگذاری زمین به یک هزار و ۷۲۰ متقاضی نهضت ملی مسکن در سمنان

واگذاری زمین سمنان مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان از واگذاری یک هزار و ۷۲۰ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در قالب گروه های ساخت(خودساز) در شهرک ۲۰۵ هکتاری سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان سمنان در هفتاد و نهمین جلسه شورای مسکن استان گفت: عملیات آماده سازی شهرک ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان از شنبه هفته جاری آغاز و در مرحله اول به یک هزار و ۷۲۰ متقاضی در قالب گروه های چهارنفره(خودساز) اراضی واگذار می‌شود.

حسینی طباطبایی ادامه داد: تخصیص زمین به ‌منظور ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی جهت اجرای قانون جامع خدمات ایثارگری، واگذاری زمین به ۵۸۷ مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و تخصیص زمین برای ۸۸۰ واحد مسکونی نیروهای مسلح از دیگر برنامه‌های راه و شهرسازی استان در این سایت مسکونی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اضافه کرد: در حال حاضر با توجه به آغاز عملیات آماده سازی سایت ۵۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان، موضوع صدور پروانه ساختمانی برای ۳۸۴ مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت توسط شهرداری سمنان باید در دستور کار قرار گیرد.

رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تصریح کرد: با توجه به اتمام عملیات ساختمانی ۳ خانه ویلایی در سایت ۴۸ هکتاری دامغان، لازم است تا شهرداری دامغان و دستگاه‌های خدمات رسان جهت تامین آب و برق در این سایت همکاری لازم را داشته باشند.